vrijdag 9 januari 2015

Het leven van de callcentermedewerker

Niet dat het allemaal rooskleurig is hoor, maar er gebeuren regelmatig leuke dingen. En het leukste vind ik klanten die rare uitspraken doen. Dus die heb ik opgeschreven :)
Hieronder een mooie compilatie.

Postcodeverwarring

Ik: "Mag ik uw postcode?"
Klant: "Mijn CostPode is...."
Ik: "Ja, uw PostCode..."
Klant: "CostPode, ja"
Ik: zucht...

"Mijn postcode is 1234GJ, Gerard Joling"

"Mijn postcode is 1234AG, Altijd Goed"

"Mijn postcode is 1234KS, Karel Sinterklaas" (gesprek op 5 december)

"Mijn postcode is 1234VZ, Victor Zoeloe"

"Mijn postcode is 1234NP, Niet Parkeren"

"Mijn postcode is 1234GG, Gekke Gerrit"

"Mijn postcode is 1234MK, Malle Koe"

"Mijn postcode is 1234JB, Julia Braadworst"

Gekke woorden

"Mijn kind is nog niet uitgebeugeld."

"Zij gaat naar de beugeltandarts."

"Ik zal even mijn pasje opsnorren."

"Nee, wij hebben geen tandarts nodig, wij hebben allebei een kunstklepper."

"Wil je mijn clubnummer hebben?"

"Zij zijn terug naar het land waar ze vandaan kwamen, maar gingen toen weer terug, dus zeg maar.. gere-emigreerd."

Dingen waar je niet om mag lachen

"Mijn vader schrok zich een ongeluk, hij riep: "Wat moet ik nu!?" of nou ja.. hij heeft een keelstoma dus hij zei "bwuhuhuhuh""

"Mijn stem is niet zo duidelijk, want ik ben verkouden. Dus ik zeg het even, anders denk je.. wat heb ik voor rare meneer aan de telefoon.."

"Ik schrik enorm! Ik heb mijn ogen wijd open, ik lijk wel een koe!"

"Mijn hersens begrepen het niet.."

"Zij heeft SPychische hulp nodig"

"Ze is zwanger en bijna uitgeteld" (uitgerekend)

"Ik heb nu ook weer de grootste ruzie gehad met me wijf.."

Internet, blijft moeilijk

"Ik heb dat ook niet.. dat internet"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten